martedì 23 maggio 2017

I ME DIS CHE BEVI (video live e testo)


I ME DIS CHE BEVI

Giai i sogni nadi a vòut
Emplantadi sota 'n clòut
I giai io sghizadi
Encuzoladi
A smarzir zol font an vout
Ma can che l'è le siei
Von al bar e i me 'mpar tuti bei
Bevi na sgnapa de ca bona
E ve mandi tuti 'n mona

I ma dit de bever puèc
Ma a mi me 'mpar de bever masa puèc
Son en bastian contrari
E nin bevi aposta en lez
E can che fon a pache don come dar al ors
E se giai en cortel scorteli nfin che no l'è bous

I ma dit che son en stronz
En bastardo senza cuèr
Ma mi el cuèr el giai
E l'hai ligià su col fil de fer
Calchedun ma volest ben, grazie!
L'è che no m'n fon engot
Ai ancia volest ben a calche feuna
Par dies menuti al bot

Giai en ziro calche fiòl
Bastardi come mi
Propi come mi gi plaserues far en cazzo tut el dì
Ma can che l'è amò not me svegli
Giai da nar a laoràr
Spantezi e sugi fuèr le ostie
Finché no zimi 'l bar

No l'è le bale che me fa mal
L'è restar ci sgizadi sota sta val

I me dis che bevi
Ma no lo sa 'nzun
La sé che patisi


TRADUZIONE IN ITALIANO

 

I me dis che bevi / Mi dicono che bevo

Giai i sogni nadi a vòut / I miei sogni sono caduti
Emplantadi sota 'n clòut / Piantati sotto un chiodo
I giai io sghizadi / Ce li ho li schiacciati
Encuzoladi / Accucciati
A smarzir zol font an vout / A marcire in fondo a una cantina
Ma can che l'è le siei / Ma quando sono le 6
Von al bar e i me 'mpar tuti bei / Vado al bar e mi sembrano tutti belli
Bevi na sgnapa de ca bona / Bevo una grappa buona
E ve mandi tuti 'n mona / E vi mando tutti in figa

I ma dit de bever puèc / Mi hanno detto di bere poco
Ma a mi me 'mpar de bever masa puèc / Ma a me sembra di bere troppo poco
Son en bastian contrari / Sono un bastian contrario
E nin bevi aposta en lez / E ne bevo apposta un sacco
E can che fon a pache don come dar al ors / E quando faccio a botte do come non ci fosse un domani
E se giai en cortel scorteli nfin che no l'è bous / E se h un coltello accoltello finché non perde l'affilatura

I ma dit che son en stronz / Mi hanno detto che sono uno stronzo
En bastardo senza cuèr / Un bastardo senza cuore
Ma mi el cuèr el giai / Ma io il cuore ce l'ho
E l'hai ligià su col fil de fer / E l'ho legato col fil di ferro
Calchedun ma volest ben, grazie! / Qualcuno mi ha voluto bene, grazie!
L'è che no m'n fon engot / Ma non me ne faccio niente
Ai ancia volest ben a calche feuna / Ho anche voluto bene a qualche donna
Par dies menuti al bot / Per dieci minuti alla volta

Giai en ziro calche fiòl / Ho in giro qualche figlio
Bastardi come mi / Bastardi come me
Propi come mi gi plaserues far en cazzo tut el dì / Proprio come a me gli piacerebbe fare un cazzo tutto il giorno
Ma can che l'è amò not me svegli/ Ma quando è ancora notte mi sveglio
Giai da nar a laoràr / Devo andare a lavorare
Spantezi e sugi fuer le ostie / Ansimo e sudo le bestemmie
Finché no zimi 'l bar / Finché raggiungo il bar

No l'è le bale che me fa mal / Non sono le balle a farmi male
L'è restar ci sgizadi sota sta val / E' rimanere qua schiacciati sotto questa valle

I me dis che bevi / Mi dicono che bevo
Ma no lo sa 'nzun / Ma nessuno sa
La sé che patisi / La sete che patisco

Nessun commento: